- Luni-Vineri 09:00-17:00
- Str Arieș, Nr 19, Cam 122
- (+40) 0731 366 577
Suport Tehnic
- Acasă
- Suport Tehnic
suport tehnic Asigurăm asistență tehnică
Asigurăm asistență tehnică
rapidă și diversă
Asistență rapidă
Problemele tale tehnice sunt preluate imediat și rezolvate în câteva ore.
Ghidare pas cu pas
Oferim instrucțiuni detaliate pentru utilizarea eficientă a programului.
Diagnoză și remediere
Identificăm rapid cauzele problemelor și oferim soluții clare și eficiente.
Business Consulting
Successful experience of experts in structuring investment projects, developing and implementing.
Project Management
We are working in the format of an outsourcing project office. We assume operational coordination.
Training și onboarding
Asigurăm instruirea utilizatorilor noi și îți arătăm cum să profiți la maximum de funcționalitățile programului.
Actualizări și upgradeuri
Te ajutăm să implementezi ultimele actualizări și funcționalități noi ale programului.
Consultanță
Oferim suport adaptat nevoilor tale specifice, inclusiv dezvoltări și rapoarte personalizate.
Asistență rapidă
Ne angajăm să răspundem prompt la orice solicitare tehnică. După ce primim solicitarea ta, echipa noastră va evalua problema și va începe remedierea acesteia imediat. De obicei, problemele sunt rezolvate în câteva ore, astfel încât să nu pierzi timp prețios.
Dacă întâmpini dificultăți la generarea documentelor de transport, ne poți contacta și vom investiga imediat, asigurându-ne că activitatea ta continuă fără întreruperi.
Ai nevoie de asistență acum?
Ghidare pas cu pas
Oferim instrucțiuni detaliate pentru fiecare funcționalitate a programului. Indiferent dacă ești un utilizator nou sau experimentat, te ajutăm să navighezi prin toate funcțiile programului, pentru a te asigura că beneficiezi de toate avantajele sale.
Dacă ai nevoie de ajutor pentru configurarea rapoartelor personalizate, îți oferim un ghid pas cu pas care te va conduce prin întregul proces.
Învață mai multe cu Ghidul nostru complet.
Diagnoză și remediere
Analizăm rapid cauzele problemelor tehnice și propunem soluții eficiente. Indiferent de natura problemei, fie că este vorba de erori în sistem sau de dificultăți de utilizare, avem expertiza necesară pentru a găsi soluția potrivită.
Dacă întâmpini erori la trimiterea documentelor către eFactura, vom verifica fluxul de lucru și vom remedia problema pentru a asigura continuitatea activității tale.
Descoperă cum diagnosticăm și remediem problemele.
Training și onboarding
Oferim sesiuni de training pentru utilizatorii noi și asistență pentru configurarea inițială. Scopul nostru este să te ajutăm să înțelegi rapid cum să folosești programul și să îți eficientizezi operațiunile de la bun început.
Dacă echipa ta are nevoie de instruire pentru utilizarea funcțiilor avansate, organizăm sesiuni personalizate pentru a asigura o înțelegere completă.
Programează o sesiune de training.
Actualizări și upgradeuri
Te ținem la curent cu cele mai recente actualizări ale programului și te ajutăm să le implementezi eficient. Noile funcționalități și îmbunătățiri sunt integrate fără întreruperi în fluxul tău de lucru.
Dacă a fost lansată o nouă funcționalitate pentru trasabilitatea deșeurilor, te vom ghida prin procesul de activare și utilizare.
Vezi ultimele actualizări și îmbunătățiri.
Consultanță personalizată
Oferim consultanță adaptată nevoilor tale specifice, inclusiv dezvoltarea de funcții noi sau generarea de rapoarte personalizate. Ne dorim ca soluția noastră să se potrivească perfect cu cerințele tale unice.
Dacă ai nevoie de un raport specific care nu este inclus în programul standard, echipa noastră va colabora cu tine pentru a-l dezvolta.