În cadrul ultimei actualizări a Storeware, am adăugat o funcționalitate care simplifică gestionarea documentelor generate. Această funcție este utilă în special pentru procesele repetitive, cum ar fi salvarea avizelor de marfă, facturilor sau altor documente similare, oferind utilizatorilor flexibilitate și un flux de lucru mai eficient. Cum funcționează procesul de salvare?Atunci când un utilizator finalizează […]
În cadrul dezvoltării continue a programului Storeware, am adăugat o funcționalitate esențială pentru utilizatorii care folosesc platforma eFactura: identificarea rapidă a facturilor care întâmpină probleme de transmitere către ANAF. Aceasta vine în sprijinul departamentelor de contabilitate și vânzări, pentru a evita erorile și întârzierile cauzate de transmiterea greșită a facturilor. Cum funcționează sistemul de alertă? […]
În cadrul programului de gestiune Storeware, am adăugat o funcționalitate esențială pentru departamentele de vânzări și contabilitate: descărcarea facturilor primite direct din platforma eFactura. Această caracteristică scurtează timpul necesar pentru a intra în posesia facturilor furnizorilor și elimină riscul pierderii documentelor importante, contribuind la un flux de lucru mai eficient. Beneficii cheie ale funcționalității Cum […]
Most firms have set up a war room to triage their immediate response to the crisis. But the lack of visibility around future demand complicates efforts to restart stalled portfolio companies…