Pentru că probleme avem cu toţii şi ne dorim rezolvarea lor avem la dispoziţie unelte pentru a face mai uşoară rezolvarea lor. Dacă întâmpinaţi o problemă în utilizarea software-ului Storeware, cea mai usoară abordare este raportarea acestei probleme prin intermediul programului de tichete service.  Mai este un avantaj, fiecare tichet creat va avea un număr cu care puteţi urmări stadiul de rezolvare a tichetului. Inclusiv puteti face comentarii sau adăugări la tichetul deja deschis.

Cum se face:

În meniul principal (cel din partea de sus a ferestrei) în meniul Ajutor se află submeniul “Tichete service”.  La apăsarea meniului Tichete service, se va deschide o fereastră (este uşor diferită, deci nu o vei confunda).  Dacă doreşti să verifici un tichet deschis introduci sub titlul “Verificare stare tichet client” email-ul tău si numărul tichetului si îl vei vedea. Dar dacă doreşti să deschizi un tichet pentru o problemă nouă, apeşi butonul “Deschide Tichet Nou” de sub titlul “Deschide Tichet Nou”.  Prin el va apărea o fereastră în care este util să introduci cât mai multe date. Căsuţele text cu steluţă sunt obligatorii şi ne permit să identificăm atât problema cât şi conjunctura în care a apărut.

  • Nume complet – Numele tău
  • Adresă email – adresa email a ta. Pe acestă adresă vei primi informări despre tichetul deschis, precum si te va ajuta să verifici starea lui.
  • Telefon – nu este obligatoriu, dar ne poate aduce în comunicare directă cu tine dacă este nevoie
  • Subiect ajutor – este o listă. Sa alegi Suport Storeware ca să stim că despre Storeware este vorba
  • Subiect – 2-3 cuvinte pentru a vedea din prima importanta tichetului şi genul de problemă apărută
  • Mesaj – aici te rog să introduci cât mai multe detalii despre problemă şi despre condiţiile în care a apărut. Programul este vast, aşa că mai multe detalii vor micşora terenul în care trebuie să căutăm cine şi de ce generează problema.

După completare, dacă esti multumit de tichet, apeşi butonul “Trimite tichet” . Tichetul va fi trimis către departartamentul nostru de relaţii cu clienţii. Va fi analizat şi în cel mai scurt timp vei primi informaţii despre cum se poate rezolva problema semnalată de tine. Numărul care va apărea pe ecran după trimiterea tichetului este numarul cu care vei putea urmări starea lui.

Dacă nu eşti mulţumit de tichet, apeşi butonul Reset  sau Anulare şi totul va dispărea.