Suport Tehnic

CREDEM CA ESENTA DEZVOLTARII ESTE INVATAREA CONTINUA, IAR INVATAREA SE FACE PUNAND INTREBARI. NOI INCEPEM PRIMII. CU CE VA PUTEM AJUTA?

AJUTOR

Pagina de ajutor contine majoritatea informatiilor de care are un client nevoie in folosirea Storeware. Alcatuit intr-o maniera usor de utilizat, structurat pe categorii si pe metode de folosire, Helpul a devenit usor de utilizat si recomandat a se folosi pentru continua imbunatatire a metodei de lucru cu programul.


TICHETE DE SERVICE

Tichetul de departe este cea mai buna metoda de comunicare. Ofera detalii despre situatia aparuta, putem raspunde desapre etapele de implementare a rezolvarii precum si sa anuntam finalizarea ei. Prin faptul ca oferi detalii de contact, putem intra in comunicare directa prin telefon email sau chiar tichetul deschis.


EMAIL

E-mail-ul este metoda prin care putem avea o comunicare privata, asupra unor probleme sensibile sau de anvergura. Avantajul e-mailului este data de usurinta folosirii in mod uzual pentru deschiderea si mentinerea unei discutii. Exista si un dezavantaj, acela al disocierii discutiei de programul care a generat initierea ei. Dar te asiguram de intreg suportul nostru.


TELEFON

Telefonul este o metoda foarte rapida de a intra in contact cu noi. Ca metoda este folosita mai ales in situatii acute, cand nivelul problemei este critic sau timpul de rezolvare trebuie sa fie foarte scurt. De multe ori doar discutia cu un specialist ofera suficiente informatii pentru a diminua nivelul crizei intr-un etaj acceptabil si a permite clientului sa-si continue activitatea.


LEGISLATIE DE MEDIU

Pagina de legislatie de mediu pune la dispozitia voastra toate informatiile despre gestionarea deseurilor. Asa ca daca esti responsabil de mediu, sau te preocupa acest domeniu, pagina de legislatie iti va fi de ajutor si un bun indrumator. Si ca un premiu pentru faptul ca esti interesat, poti pune intrebari legate de mediu intr-un mail si vei primi raspuns profesionist si indrumari pertinente.