Storeware Premium cea mai bună alegere!

Mă bucur si te felicit că ai ajuns până aici. Acest lucru înseamnă că doreşti să creezi un sistem prin care să controlezi fluxul deşeurilor din compania ta. Sunt hotărât să te ajut să găsesti un răspuns, iar Storeware Premium ar putea fi soluţia pe care o cauţi.

Cui se adresează acest software?

Storeware Premium este un sistem informatic compact de gestiune a deşeurilor şi se adresează celor care:

  • au o afacere în managementul deşeurilor și vor să elimine frânele și să treacă la următorul nivel
  • deţin un business care generează deşeuri şi doresc să menţină mişcarea lui sub control
  • vor să înceapă o afacere în industria deşeurilor, dar încă nu au găsit condițiile potrivite

Ce vei găsi în acest software?

Uneltele şi metodele pe care le vei utiliza cu acest sistem vor fi prezentate în ferestre intuitive. Informaţiile secundare sub formă de documente PDF, documente Excel, imagini si alte tipuri de fisiere vor putea fi stocate si legate de partenerii si actele lor. Aceste metode si informaţii esenţiale vor ajuta:

  • să menţii continuitatea contractelor şi relaţia directă cu clientul
  • să urmăreşti stadiul ofertării şi perioada desfăşurată
  • să supraveghezi circuitul actelor necesare în proces, atât ale tale cât şi ale clientului (doar cele care au legatura cu tine)
  • să urmăreşti fluxul de deşeuri intrate sau generate
  • să cuantifici şi să distribui deşeurile din stocuri, fie temporare, fie pe perioadă mai lungă
  • să supraveghezi cantităţile ieşite, direcţiile şi partenerii către care au fost trimise
  • să evaluezi nivelul de încărcare al soferilor de pe maşini
  • să ai control asupra afacerii tale

și nu în ultimul rând, să construiești un sistem puternic pe care să îl stăpâneşti şi să te bucuri de el.

Ce spun cei care deja folosesc Storeware Premium?

Stegaru Andreea (Pro Air Clean Ecologic Timişoara)
Din punctul meu de vedere Storware este un program excelent pentru evidenta gestiunii unei societati. Are baza de date clienti, gestiune, comenzi, stocuri, rapoarte cu mai multe criterii de cautare si toate informatiile adaptate la nevoile unei companii. Este usor de utilizat, are o interfata prietenoasa si are motoare de cautare si inregistrare date foarte eficiente si usor de folosit.

După ce începi să lucrezi din Storeware, vei avea o „firmă comercială pe care o controlezi”. Vei avea controlul pe care ţi l-ai dorit încă de la începuturi. Vei avea acces la informaţiile vitale în mod complet şi mai ales rapid. Vei putea în sfârşit să priveşti la activităţile tale, la angajaţii tăi, la firma ta.

Sunt nerăbdător să ducem firma ta la următorul nivel!
Arghiriade Daniel,
Tehnical Manager,
IT SETUP SOLUTIONS SRL

Oferta financiară

Această ofertă a fost concepută pentru o reţea de 10 calculatoare şi un server pentru baza de date.

Plăteşti 1 dată
Mai puţin înseamnă mai mult
Bugetezi, sistematizezi, deţii controlul.
Achiziţionezi pachetul întreg şi te copleşim cu beneficii.
Iată oferta:
2000 Euro preţ de achiziţie
50 Euro/lună abonament*
Şi pentru că hotărîrea se recompensează:
Primele 3 luni gratis la abonament
⇨ DORESC OFERTA ⇦
Împărţim efortul
Uşurăm povara financiară
Pentru a face totul mai simplu pentru tine,
am creat un mod de plată foarte lejer.
Iată oferta:
250 Euro/lună - primul an
Am tăiat preţul în 12 felii pentru a face plata mai facilă.
Preţul include şi abonament pe 1 an*
 
⇨ DORESC OFERTA ⇦

*abonamentul include update-uri şi mentenanţă (vezi detalii mai jos) si se calculeaza in functie de numarul de puncte de lucru

Dacă reţeaua ta de calculatoare depăşeşte acest număr trimite-ne detalii şi metodă de contact şi vom lua legătura cu tine să îţi propunem o ofertă specială dedicată ţie.

Ce include abonamentul

Abonamentul lunar inclus in cele 2 oferte Storeware Premium include:

  1. Interventii client
    • interventii prompte in cazuri critice
    • rezolvare prioritara tichete service
    • interventii remote (TeamViewer) direct pe statia clientului
    • remediere erori si avarii generate de client
  2. Modificari aplicatie
    • modificari mulate pe nevoile clientului
    • adaugari/modificari aspect si structura rapoarte
    • adaugari/modificari de documente si template-uri
    • modificari de aspect vizual al aplicatiei
  3. Mentenanta
    • rezolvari posibile bug-uri
    • modificari ca urmare a schimbarii legislatiei de mediu
    • orice alte imbunatatiri aduse aplicatiei (ergonomie, aspect vizual, functionalitate)
  4. Update-uri
    • modificarile sunt implementate in program prin update-uri periodice
    • update-urile se fac automat (cu o coneciune activa la internet)
  5. Backup date client
    • back-up lunar al bazei de date (contine toate datele introduse in Storeware) daca se permite accesul la server
    • in cazul storeware online se face implicit

Garantăm acest software!

Acest sistem este însoțit de o garanție de 30 de zile. Dacă, din orice motiv (sau fără motiv), tu decizi că acest produs nu este bun pentru tine, te rog să-mi scrii şi îţi vei primi investiţia în  software.Îţi garantez 100%. De ce o facem? Pentru că avem încredere în produsul nostru. Investești fără nici-o frică! Şi mai ales fără nici-o obligaţie.

banii-inapoi-30-zile

Şi un ceva în plus pentru tine!

Pentru că eşti diferit de altcineva şi nevoile tale sunt unice, în raport cu nevoile altei companii din domeniu, iţi oferim posibilitatea de a adapta programul la cerinţe specifice ţie, care să te ajute sa obţii beneficiile cele mai mari folosind Storeware Premium.