fbpx

Ghidati de rezultate

Ingineria software a descoperit ca orice program pentru calculator se aseamana unei fiinte vii. Cunoaste o nastere, o crestere, o perioada de maturitate si o perioada a senectutii. Durata vietii unui program este determinata de anumiti factori, denumiti generic mentenanta. Iar mentenanta este impartita in 3 categorii, Corectiva – se ocupa de rezolvarea problemelor, Adaptiva – se muleaza pe cerintele clientilor si Perfectiva – devine mai rapid, mai usor de utilizat, mai puternic. Tot ingineria software spune ca cu cat durata de viata a unui program este mai mare, cu atat mai bine.

Cunoscand aceste lucruri, inca de la nasterea Storeware am implementat metode pentru ca mentenanta sa fie orientata spre crestere si adaptare. Acest efort are ca scop mentinerea lui Storeware in zona de crestere si maturitate o perioada indelungata. Acest lucru ajuta clientul sa se foloseasca eficient de Storeware pentru multa vreme. Prin mentenanta continua alaturi de tine, vei avea constant noi functii necesare in procesul tau managerial, deci il vei folosi tot mai mult.

Comunicarea nevoilor si a viziunii tale se face prin mai multe cai, si vom face astfel incat vocea ta sa fie auzita. Sursa schimbarilor pozitive esti tu si vom gasi mereu o cale prin care sa transformam ceea ce vrei in valoare. Modurile in care poti explica in detaliu situatia in care te aflii sunt urmatoarele:

TICHETE DE SERVICE

Tichetul de departe este cea mai buna metoda de comunicare. Ofera detalii despre situatia aparuta, putem raspunde desapre etapele de implementare a rezolvarii precum si sa anuntam finalizarea ei. Prin faptul ca oferi detalii de contact, putem intra in comunicare directa prin telefon email sau chiar tichetul deschis.

EMAIL

E-mail-ul este metoda prin care putem avea o comunicare privata, asupra unor probleme sensibile sau de anvergura. Avantajul e-mailului este data de usurinta folosirii in mod uzual pentru deschiderea si mentinerea unei discutii. Exista si un dezavantaj, acela al disocierii discutiei de programul care a generat initierea ei. Dar te asiguram de intreg suportul nostru.

TELEFON

Telefonul este o metoda foarte rapida de a intra in contact cu noi. Ca metoda este folosita mai ales in situatii acute, cand nivelul problemei este critic sau timpul de rezolvare trebuie sa fie foarte scurt. De multe ori doar discutia cu un specialist ofera suficiente informatii pentru a diminua nivelul crizei intr-un etaj acceptabil si a permite clientului sa-si continue activitatea.